18 Ocak 2011 Salı

peynirli makarna








dün balık pişirmiştim....yanında da pirinç makarnası (çin makarnası) haşladım....ama fazla sade oldu sanırım...oğlum normal makarna istedi ve hemen normal makarna haşlayıp peynirle yemeğin yanına yetiştirdim....


küçüklüğümde çok yemek seçtiğim için peynirli yumurta ve peynirli makarna benim için kurtarıcıydı....ya da pilav yoğurtlanıp yenilirdi...:)))......annem en kolay yemek makarna yaptığı gün ben peynirli severim diye peynirli, babam için kıymalı, kardeşim için de yoğurtlu yapardı...:)))...



malzeme ve yapılışı:

* 1lt su içine biraz tuz ve birkaç damla yağ damlatılıp kaynatılır
* 1 paket makarna haşlanır
* haşlanıp süzülen makarnalar bir miktar yağla karıştırılır (damak tadınıza kalmış)
* üzerine kaşar rendelenir



AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder