10 Ocak 2011 Pazartesi

gerdan haşlama







geçen haftabaşı oğlum biraz hastaydı....ona çorba ve yemek takviyesi yapmıştım....daha önce tarifini verdiğim yemekler olduğu için sadece yeni olanlarını ekledim....yani sadece çorba içmedi...:)))....cuma akşamı da enerjisi, vitaminiyle dopinge devam olsun diye haşlama yaptım...resmi yayınlamak konusunda karasızdım ama eklemeye karar verdim...uzun süredir pişirmeyen ve sevenler için hatırlatma olur ....




malzeme:
* 5-6 parça gerdan (kişi sayısına bağlı ayarlayabilirsiniz)
* 3 ortaboy patates
* 2 soğan
* 1 yemek kaşığı toz biber


yapılışı:
* birkaç kaşık sıvı yağla yüksek ateşte bir iki dk çevrilen gerdanlara toz biber, tuz, karabiber, patates ve soğanlar atılıp düdüklü tencerede 45 dk pişirilir.


AFİYET OLSUN





2 yorum:

  1. bunun yanına havuçta koyarız biz güzel olur seninkide harika o lmuş ellerine sağlık canım
    sıcacık sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. evet havuç unutmuşum...:((...hem daha canlı bir renkte olurdu...:))...bu şekilde birazcık soluk kaldı...:))...

    YanıtlaSil